26.9.08

IV

De zondag kwam ik de Polle bij den bakker tegen. Nie om aan te zien, ne kater van hier tot daar. Maar ik kreeg toch ne goeien dag. Let op mensen: we zijn en blijven maten. What ever the f*uck, al veel ruzies en hopeloze discussies met de Polle gehad, maar hij blijft mijne beste vriend.
's Namiddags kwam hij bij me af. Of dat hij mijne computer kost gebruiken. Tja, 'k liet hem doen. Na half uurtje ging ik kijken, en raad eens, hij zat op zijne facebook. Ik zei van "zeg gast, kunde da thuis nie doen?". "Nee zeit em, Rita moet deze namiddag op de pc werken".
Let verder goed op mensen: "'k zen nie aan da internet verslaafd" zei hij tot drie keer toe ... "Wa moet ge anders op ne zondagmiddag doen, as er gene voetbal is?"
Wablieft, ha, diene vent is zo verslaafd as iets ... want 't was weer van datte ... dwangmatig contact blijven opzoek met dat madammeke. De Polle schudde me zen kopke ... zijn cybervlam bleef maar vragen of hij met zen Rita naar haar party kwam. Aangezien hij nie op haar aanbod inging, liet ze hem de zondag, around 17hrs weten dat ze liever het contact verbrak.
Boum, de Polle verliet mijn huis, in een halve derpi bui. Maar da lag nie aan da madammeke, nee, nee, hij had er geen gevoelens voor, zei hij nog eens. Ja wadde ;-)
Hij kwam deze week zelfs nie op den darts opdagen, terwijl hij geen enkele sessie mist ...
De Polle zit wel degelijk in zak en as ...

2 opmerkingen:

Moosability zei

Uwe maat kan maar beter naar den gym gaan ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Wf0zF9gIJ7Y

ronny zei

de Polle is er blijkbaar over. hij was gisteren in vorm op den darts.