4.9.08

0039

Als ge ooit een BMW nodig hebt, dan moet ge bij "Ronny's Bolide" zijn. Ik koop en verkoop deze prachtige wagens. Ik hoef zelfs geen internet-sites af te schuimen om BMWkes te vinden, de mensen weten me wonen.  Ik heb er altijd een 10-tal op mijn oprit staan. De oudere modellen verkoop ik in Napels. Ze vinden van daaruit hun weg naar Albanië en vele andere landen. Ook deze mensen mogen iets hebben hé. Morgen vertrek ik weer voor een weekje naar Italië. Mijn autokes zitten op den trein en worden morgen gelost.
Blij da ge even van me af zijt? Ze hebbe daar ook internet ;-)
Maar eerst vanavond nog effe met mijn Georgina naar de ciné. 'k Gaan er met mijnen X3 inclusief RON007 nummerplaat oppikken. Schitterend vooruitzicht. 'k Hou jullie op de hoogte :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Allo Ronny,

Pakt e gij der af en toe ook nog een Audike A8 tussen?
Ik zal zeggen waar em staat dan kunne a gasten em goan halen en de kleur veranderen.

ronny zei

mister Patrick : welcome on board
k' ga je nie kunne helpen met je audi ...
ne slager verkoopt immers ook gene vis ;-)
thx for visiting us