14.9.08

18

Ik was gisteren op een 'fout' feestje. De dochter van een goeie maat van me werd 18 years. Een knap blondinneke, om de een of de andere reden nog altijd single. 'k Denk dat er ouders er zich vragen bij stelden en organiseerden daarom een party voor haar. Ze moet van 't straat. Da was overduidelijk. Champagne (en brut astenblieft) à volonté en zo'n 200 genodigden. Voor 90% jongens. Nen stevigen beat met professionele DJ en hapkes genoeg om je eigen ziek te eten.
Rond 1 uur 's nachts was iedereen poepeloere zat. Ik bespaar ulle alle details maar 't grensde aan 't onwaarschijnlijke. Toch een paar flitsen, van wa da mij is bijgebleven ;-)
Toestanden, man man ... halfnaakte gasten al kotsende over den dansvloer. De nog wel knappe bomma van 't meisje draaide wel vijf jong gasten binnen, liet champagne van de fles in er décolté gieten. De vader zo zat als een canon aan 't boeren in de micro. De jonge broertjes liepen zeker 1 uur lang met hun broek tot op hun enkels, ...De rest bespaar ik jullie echt!
Maar het dochtertje, naderhand gezien een stevige seut, stond zo nuchter als iets in een hoekse. Op het einde van de nacht zelfs met traantjes in haar ogen ... Toch raar als zo'n feestje voor je organiseren? 
By the fucking way, de Great Old verloor vandaag den topper tegen de appelboeren van St-Truiden ... Chance dat ik zo'n kater had, dak me er nie druk in kon maken ...
Ups & downs hé ;-)

5 opmerkingen:

Moosability zei

Zolang de gasten zich maar amuseren is het feesteke goed.

Ferme bomma precies.

Bertg zei

Mss is de familie de reden waarom ze niet van straat geraakt :)

Anoniem zei

Is dat kleintje niet gewoon lesbisch?? Ocharme, dat meiske zit daar mee allemaal macho's opgescheept op hare verjaardag. Geen empathie zeg ik U, geen empathie.......( Schudt zijn hoofd, pinkt een traantje weg.)

Anoniem zei

Ronnieke, wees alstubelieft een beetje discreter.

ronny zei

whow, wat een volk ...

en ja die bomma is a ferme ;-) maar toch al dik over de 60. kwestie van mentaal jong te blijven hé ;-)

Georginake, discreet? tja nu je er me attent op maakt. 'k zal mijn best doen ... voor jouw alles hé xxx