23.9.08

1000

Dit is NIET nieuw voor me. Toen mijn relatie met Georgina afsprong zocht ik buiten het verkopen van mijn BMW-kes leuke hobby's. Zo kwam ik op een mooie dag - per toeval, in hoeverre men in toeval moet geloven ;-) - op myfreeimplants.com. Ik was direct verkocht ;-)
Ik heb zo twee madammekes aan een update van borsten geholpen. Ge hebt zo mensen die een Amnesty International ondersteunen of Foster Parent worden. Mijn bijdrage aan het goed doel was vrouwen aan mooie borsten helpen. Te goe voor deze wereld hé ;-)
Voor de geïnteresseerden: check vanavond Vijf TV rond 22u30. Vrouwen zat - minstens 1000 - die op je zitten te wachten. Help them!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben beschaamd in je plaats.

Anoniem zei

Propere foto, Ronny! Propere foto! Maar terzake. De sparmadammen hadden graag geweten welke nagellak de madam op de foto gebruikt. En Chantal wil absoluut melden dat zij Amnesty steunt en al jaren een Foster kindje heeft in Vietnam.

ronny zei

hallo dames! hoeveel van die sparmadammen zijn er? zijn jullie een soort clubje? 'k zal maar niet beginnen te fantaseren zekers ;-)
ik ben jullie het antwoord schuldig. de rondborstige dame van op de foto is geen persoonlijk contact van me ... en eh Georgina, schat, je weet dat ik op - echte - vrouwen val, toegegeven die ene van de foto is er over. absoluut ;-)
feliciteert Chantal voor haar steun! ter info: ik ben ook nog steunend lid van een oldtimer BMW-clubke. elk zijn ding hé ;-)

Anoniem zei

Ronny, op welke post trek jij dat af van uw belastingen? ( Dus fiscaal in mindering brengen bedoel ik.)

ronny zei

hey Patrick, ik wacht nog altijd op de factuur ..., vroeg er ene aan met omschrijving: update van versleten bumpers ...