1.9.08

0-0

Ginger was gisteren op bezoek. Alé bezoek is veelgezegd. Hij had geld nodig, anders zie ik hem nooit. Hij werd onlangs 16 en dacht zijn geldbezoekske zo te rechtvaardigen.
Bah, 't is nen brave gast, maar ik heb er weinig affiniteiten mee. Ik was nog jong toen ik zijn wulpse blonde moeder leerde kennen. 't Was seks op 't eerste gezicht ;-) ... en even snel raak. 9 maandjes later zaten we met een huilbaby opgescheept. Tijd voor den deze om (uit de Limburg, waar dak in een zotte bui mijn knappe blondine was gevolgd) weg te vluchten. Blij da'k was om terug in de beschaving terecht te komen ;-)
Maar alé, ik dacht 16 jaar das wel iets speciaals. Daarom heb ik hem op den RAFC uitgenodigd voor den topper tegen Lierse. Van het ene pintje kwam het andere en voor dat ik er erg in had, was hij strontzat. Ik vond hem geknielt, over een toiletbril hangende terug ...
Ter info: de match eindigde op een brilscore ;-) 

Geen opmerkingen: