17.9.08

500+

Mijn blonde ex, moeder van mijn enig kind Ginger, vond het gisterenavond nodig om me op te bellen. Ik kan de laatste keer dat ze me contacteerde niet meer herinneren. Ze was woest. Onze knul werd gisteren op het matje van zijn schooldirecteur geroepen. Hij werd met onmiddellijke ingang en voor onbeperkte tijd geschorst. Bleek dat hij al sinds het begin van het schooljaar meer dan 500 XTC-pillen aan zijn medeleerlingen verkocht ... Whow, 'k schork even. Mijn zoon een drugdealer. Ik raadde haar aan niet te paniekeren. Hij heeft wellicht gewoon veel ondernemingszin en wat doet de jeugd van tegenwoordig liever dan pillen ea drugs slikken? Ze moeten toch van ergens komen, er moet toch iemand dienen bucht verdelen. Bleek in dit geval onzen Ginger te zijn ;-)
Bij overmaat van ramp wilde mijn wulpse ex hem - definitief - naar mij sturen. Ze liet me weten die jongen nie meer aan te kunnen. Nu zeker nie dat hij het gerecht op zen dak krijgt. Maar daar kan ik absoluut nie mee leven. Zij had er altijd voor willen zorgen en ik mocht hem, behalve als het haar uitkwam, nooit bij me hebben. Ik wimpelde haar aanbod af. No f*cking way. Trek je plan zei ik haar en om haar te kloten (wat zij in het verleden meer dan vaak met me deed) wreef ik haar nog eens goed onder hare neus dat zij verantwoordelijk is, zelfs al moet ze er voor in de bak zitten.
Ze werd er nie beter gezind van ;-) 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ronny,
Ge hed gelijk.
Ge kunt U dat niet permiteren jong, diene kleine in huis.Dat trekt den aandacht teveel op een deftige commerce.
Houd vol jong, ik leef met U mee.

PS Toch een bekke fier zeker?
Dienen ondernemingszin zal em wel van uw hebben.

ronny zei

hiere se de Patrick, ne trouwe lezer ?
ge hebt da goe gezien, ik ben positief ingesteld.
mijnen Ginger was misschien brol aan 't verkopen, maar onderneemt. das wat we ervan moeten onthouden.
cu man :-)