2.9.08

707

Ik las vandaag in de krant dat er op het mannelijk en vrouwelijk lichaam 707 erogene zones zijn ... Borsten, penissen en billen zijn het meest gevoelig. Da had ik persoonlijk ook al opgemerkt, zeker wat die twee eersten betreft ;-) Bladvulling noem ik da. Voor de bimbo's die op zoek zijn naar (extra) genot: one place: www.fleshmap.com
Ook nog dit. Ik kreeg gisterenavond een furieus telefoontje van de moeder van mijnen Ginger. "Wat heb je met die jongen uitgespookt?" Bah, gewoon naar de voetbal geweest. Hij had wegens een enorme kater zijn eerste schooldag gemist. Ik dacht van zaag maar mens, schoolgaan is toch nie zijn favoriete bezigheid. Ik ben er trouwens zonder diploma ook geraakt.
Misschien nog een tip: zaken doen is net zoals vrouwtjes versieren. Op zoek gaan naar een nood of een gat in de markt en er gericht op inspelen, door den boel goe te verpakken en het effe mooi uit te leggen.  Garantie succes ;-)   

Geen opmerkingen: