30.9.08

1234

Ik had een rustig WE gepland. Niets speciaals voorzien, enkel de match tegen den Brussels. Trouwens met brio (5-1) gewonnen. Maar vrijdagavond kreeg ik gezelschap. Tegen 22hrs werd er aangebeld en 't was den Ginger. Of dat hem efkes bij mij kon logeren. Zijn blonde moeder had hem buitengegooid. 'k Zei van OK, komt erin maar zie wel dat ge tegen zondagavond een oplossing hebt. We keken samen naar een DVD-ke. Ramones : Raw. Kende da? De Ginger had diene mee. Ge zou 't misschien nie denken maar 'k zag ze onder andere op een Seaside festival. Long time ago ;-)
Al van in mijne puberteit hing ik op de Groenplaats in 't Stad met punkertjes en andere 'scum' ;-) rond. 'k Logeerde trouwens zo'n vier jaar in lokale kraakpanden. Ons dagen waren goe gevuld ... nie te vroeg opstaan, af en toe is naar 't stedelijk lyceum mijn broek gaan verslijten en checken of er per toeval geen knap madammeke voor de klas stond ;-)
Anders wa ravotten, drinken, roken, maar ook naar punkmuziek luisteren en ten gepaste tijde op fascisten-jacht gaan. De betogingen  van, en onze anti-betogingen tegen, vlaams blokkers waren hoogdagen. Met 't AFF lieten we ons helemaal gaan ... skinheadjes onderuitstampen, flikken pesten ... heerlijk.
Ik accepteer geen autoriteit en doe mijn goesting. 'k Ben nie voor niks zelfstandig. Da heb ik er aan overgehouden.
Weet ge waar dat ik een grote hekel aan heb? Aan kaviaar-links en nepgroentjes. De wereld verbeteraars ;-) Zo van "we moeten solidar zijn", maar niks delen. Nie tussen de minderheidsgroepen waarvoor ze "opkomen", maar in hippe "alternatieve" wijken wonen. Of roepen da je energiebesparend moet leven, maar dan wel met de vlieger op vakantie gaan. Aanzetten tot openbaar vervoer maar zelf op den buite wonen. Komaan, f*uck you!

Geen opmerkingen: