3.10.08

001

Lachen toch, me al da bankgezeik ... Want wie heeft er nu schrik? Wie zit er in zijn broek te kakken? ... Die rijke lui, diegenen die te veel geld hebben. Haha. De kleine spaarders krijgen hun centen wel terug. Ik ben gene spaarder. Ik leef nu - en what ever the f*ck - 'k zie wel ;-). Als ik geld heb dan koop ik autokes. Die gaan nie met mijn geld lopen ;-). Wat ge niet van bankiers kunt zeggen. De kl**tzakken. Ik lees in de Frut da er geen degelijk onderzoek mag gedaan worden naar het geklungel van de Fortis. 't Zou in het nadeel zijn van de koers en dus van de spaarders ... Diene Lippens - van Knokke - en kompanen moeten opgesloten worden. Zo maar spelen met het duur verdiende geld van het gewoon werkvolk, wanbeheer zeg ik. Een schande! Plus da we als belastingsbetaler er dan nog is voor mogen opdraaien. Opsluiten zo'n mensen.
Cash-problemen of nie in deze wereld, 'k neem Georgina mee op WE. Later meer hierover ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Meneer R. van R. Gedver, gij kunt die superpoetsvrouw zo maar meekrijgen. Hoe doet ie dat?

ronny zei

Als je dat maar wist ;-)
geweldig WE met Georgina !
later meer ...