29.8.08

50

Nonkel Pita vroeg me gisteren om in den Arena (Deurne city) naar zijn dartsclubke te komen. Het was effe geleden ... Pinten pakken, dartjes gooien en uiteraard wa vuile cafépraat. 't Hoort er gewoon bij.
Ook het discussieren, hoeveel punten hadde ? Te veel alcool en dus nie meer correct kunnen tellen ... miserie maar toch goe lachen. Nonkel Pita kan absoluut niet tegen zijn verlies en zeker nie tegen mijn 50-ers, die'k gisteren vlotjes gooide ...
Een paar uren later, met een stuk in ons voeten, zijn we nog ne goeie vettige pita bij den Giani gaan eten. Onze nonkel is zoals zijn naam het kan doen vermoeden een pitavreter eerste klas. 
Ons Georginake noemt hem anders ... ze spreekt over nonkel Voos omdat hij zijn ogen niet van haar borsten kan houden ;-)
Over Georgina gesproken, 'k zender smoor op ! Wat een wijf ... en eh ik heb het niet alleen over haar uiterlijk ... alhoewel ;-) ... wat een lijf ...

1 opmerking:

Anoniem zei

ik zou zweren dat deze scene uit "de helaasheid der dingen" van Verhulst komt...

Prachtig! Ik ben fan.