29.8.08

3

Ons uitje naar Viva la FĂȘte was een succes! Buiten het feit dat we moesten staan en dat de muziek zo luid was. Irriterend ook, al da volk dat tijdens het optreden moest praten (lees brullen en dan nog in het West-Vlaams ...).
Wat een lekker ding dat Elske. Mooi pakjes, lekkere danspasjes, ophitsende zangstijl, ... 'k zou nog efkes kunnen verder doen.
'k Vraag me trouwens af hoe diene kleinen Danny zo'n wijf aankan ...
Alles verliep vlotjes tot mijn Georgina bijna flauw viel ... Eerst dacht ik dat ze jaloers was op Els en vroegtijdig het 'toneel' wilde verlaten. Ik had tussen de liedjes misschien wa te veel positief commentaar over de zangeres gegeven. Later bleek dat ze er echt slecht voelde.
Doet me denken dak haar nog mijn zelfgemaakte hoestsiroop moet brengen. Ze zit met nen vettige productieve hoest. Het duurt al 3 weken. Misschien een Rizla-pauze inlassen?
Ginake, als ge dit leest, ook nog is via deze weg : beterschap gewenst, kwestie van terug snel te kunnen ... ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ronny, geef eens wat minder informatie over mijn persoon weer, wil je?

ronny zei

OK ;-)